Oj så mycket det var att göra nu...

AAAAHHH!!

Har precis skrivit klart (tror jag)min religionsredovisning.. som börjar om typ 45 minuter.. :S Sen har jag massa massa historia kvar att göra.. (förlåt Anna..) och egentligen så börjar jag jobba nu klockan 12 men har ett uppskov så att jag kan göra min redovisning först.. :S

Ojoj...

Det har varit jättemycket folk på Dollarstore hela helgen.. men jag måste säga att jag är riktigt nöjd med hur jag fungerar i kassan.:D Igår var jag däremot ledig.. så då for vi dit istället och handlade.. mina nya gardiner fick sällskap av nya bäddset och en ny servis. :D nu vill jag bara flytta hemifrån ;)

Jajjemums.. dags att skriva ut fusklapp med vad jag ska säga, och sen tvätta håret.. slänger i mig lunch när jag kommer hem :P Innan jag sprintar iväg för att jobba en dag till...

Det bästa är, att jag mest jobbar 4 dagar i veckan.. och inga som helst söndagar.. :P Så det kommer inte att bli några som helst problem med revyn :D

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback