Första arbetsdagen

Jeeeeeesus... vad mycket det finns att göra.. :P

Ja.. halv 8 knallade jag iaf iväg imorse.. och sen dess och fram till 18.00 hann jag sitta i sammanlagt 50 minuter... 30 av dom var udner lunchen. :P

Japps.. motionspass var ordet.. oj vad saker vi har burit fram och tillbaka.. och saker har monterats.. och ja jag vet inte allt.. :P Men nu är det bara ca 2 veckor av samma sak kvar.. ;P

Fast jag måste medge att det är spännande att se alla nya saker.. :D

Jajjemums... egentligen skulle jag ha gjort svenska idag.. men jag är dödfärdig just nu... så det tar vi sen.. dessutom är den hemma ohc jag är hos kasper. :) Och jag har fått en batteriladdningskram av myskonrad. ;)

Japps..

Och vet ni? Mina vänner är dom bästa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback