Hmms..

Att det ska vara så svårt att få ner sin livsåskådning på papper?
Ja, det är religion jag talar om.:P

Jag vet ju egentligen precis vad jag tycker... Men det är banne mig inte lätt att beskriva det...

Tänk dig ett designföretag... Han kommer ju att tro att jag är värsta token...

Imorrn får jag veta om jobb... jag vill jag vill jag vill.. Men.. 199 sökande + en liten Maria. .:P Men jag tyckte att dom verkade nöjda.. Fast det lär nog alla tycka.. ;P

Strålande sol idag.. Lite moln.. och kanske dags att äta lunch? Min lektion börjar om en timme... Kanske ska ta bilen... Måste skriva ut mitt papper.. så jag vet vad jag har skrivit egentligen. :P

Nä usch...

Igår var jag tillbaka på sörgård..Det var faktiskt ganska skönt.. även omdet inte var mycket folk där inte.. Nej nej.. Nästan ingen såg jag.. nej nej...

Titta ut, det står en älg vid garaget
Och vet ni vad? Det var faktiskt en älg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback