Oh NO!

Glömde bort att berätta att jag och Marie hade prismärkartävling med Brodde igår.. Vem kan prismärka en låda med nötter först? Brodde vann.. men han hade tjuvtränat i flera timmar också.. jag och marie var två, trötta och väääääälidgt oerfarna på att prismärka nötter.. :P Tuggummin däremot.. där är vi riktiga jävlar. ;P

Idag ojojojoj... har vi flyttat om på hyllor... onödigt att ställa dit det när det ändå ska ner sen. ;S Men men.. och tomtar har vi ställt upp också... himla trevligt... och jag hittade min vattenkanna :)

Imorrn är jag iaf ledig.. men då är det sikås från klockan 16 som gäller istället...

Nä.. nu hör jag bestämt hur mitt skolarbete hojtar nerifrån mitt rum och glömskans dal.. :P Vojne vojne...

Johan åkte uuuuut.. Johan åkte uuuuut.. :D Jag blev såååå lycklig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback