Ännu en händelselös kväll

Hmms.. jag har absolut inget att göra när Kasper inte är här.. Inte direkt så att jag lallar omkring på sörgård utan honom... och det är där jag har nästan alla mina vänner.. :S

Ikväll.. ja... just nu spelar jag betapet med Konrad... sen borde jag fundera ut lite frågor till Jehovas, och så borde jag nog förbereda mig för min diskussion som jag har om Cubakrisen imorrn... Har fysik också.. det får vi ju inte glömma.. :S Tur att jag verkligen kan den...

Imorrn vid 10 kommer Anna och Karolina hit.. och då ska vi gå igenom Jehovas... Innan dess ska jag ha hunnit träna... :S Inte lätt att vara fet... Inte lätt att måsta komma i sin förbannade balklänning igen.. :S

På onsdag kommer Kasper tillbaka förhoppningsvis.. sen är det bara att börja leta lägenheter och titta på skolor.. och se till att betygen är nog bra för något.. :S Suck... Hoppas vi verkligen lyckas med det här.. :S

Jaja... Nu kanske jag bör koncentrera mig på det här.. :S Just nu går allting bara åt skogen...

Jag skulle verkligen behöva en kram för att ladda upp mina krafter igen.
Någon?

Kommentarer
Postat av: evans

Stor kram! Ha det bra!

Postat av: Marie

Du vet väl att det är på händelselösa kvällar som du ska spela betapet med mig? ;)

2006-10-11 @ 13:03:17
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback