Jiiiiiiiiiiiiiiisses...

Hur kommer det sig att när man har pluggat till ett prov så inser man det sen att flera frågor har man aldrig sett i texten? *förvirrad* Det verkar alltid som om jag har pluggat till fel prov... Sen brukar jag inse att jag faktiskt fattar vad det är tal om.. :P

Ganska tydligt att jag har haft prov idag va? I Historia B... Mitt i provet kommer frågan: "Vad betyder uttrycket massiv vedergällning?" och jag blir helt ställd.. för det har inte jag läst i boken eller i våra papper... till slut kommer jag på att vedergällning är ett annat ord för hämnd.. och massiv är ju stor... stor hämnd? :P

Jaja.. jag flummade fram ett antal svar på det här provet... men det är också då det brukar gå som allra bäst.. :P

Bara så att det poängteras: After eight irish cream är jättegott.. :) och baconchips.. :P

Idag har jag varit jätteduktig och pluggat nästan hela dagen.. och så har jag varit ännu duktigare och tränat lite också.. men inte så mycket som jag brukar för det tyckte jag inte att jag hann...

I måndags hjälpte jag pappa att byta däck... eller... hjälpte och hjälpte... han skulle se att jag visste hur man gjorde... och det vet jag också. :P det är inte där problemet sitter... jag är däremot för svag för att lyckas lyfta däcket.. det är nog dags att biffa lite tror jag.. :P

9/2 2007 så har Revygänget premiär i Sikås på GT-lokalen. 150 kr kostar vuxenbiljett och en barnbiljett (upp till 15) kostar 50 kr. Såklart ni ska komma och titta på mig.. :P Om jag är där förståss...

Skitsnygg bild. Det ser ju ut som värsta shampooreklamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback