Men jösses Lindgren...

Jag ska börja hålla käften... Allt jag säger kommer hända som inte är särskilt bra det händer...


Vad sägs om: "Jag lovar att jag kommer att träffa .... nu när jag är nere i Sthlm... Jag looooovar..." När jag är nere i Sthlm, vad händer? Jag träffar den människan...


"Det värsta som skulle kunna hända det vore om * blev tillsammans med * för jag tror inte att hon gillar mig särskilt mycket.." Hmms... njae.. inte så bra... (av pinsamhetssynpunkt utelämnas namn ;) )


"Kasper... du ser i den här boken... han här har lymfkörtelcancer... gå till läkaren och kolla så att inte dina knölar är det med...." (2 månader senare far han till Uppsala)


"Kasper... det är nog ingen bra idé att flyga på fredag.. det kommer att snöa jäääättemycket och planen kommer inte att lyfta... ni ska vara glada om ni tar er fram till stan med buss..." (okej, lite hjälp av smhi men det räknas ändå...)


Eller kanske: "Jag kommer bara att få VG i engelska C" ;) (det var mitt fel, jag lovar...)

Nää.. som sagt.. jag ska hålla käften...


Förresten, ingen som har en Marilyn Monroe-liknande klänning? Någon, kanske? Jag ska vara henne i revyn... Ojoj.. nervositeten stiger..:P

"Det värsta som skulle kunna hända det vore om * blev tillsammans med * för jag tror inte att hon gillar mig särskilt mycket.."

AAAAAAAH!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback