Båttom båttom..

Det blåser ute...

Jag har tagit en välbehövlig paus från städande... snart ska jag hämta lillebror med bas... och så måste jag handla margarin så jag kan baka.. :S jag orkar inte baka egentligen.. :P

Igår var vi hos Veronica.. Jag, Pq, Ida och Anton.. :) Mycket mat och mycket gott... och Veronica vann faktiskt 30 kronor på lotterna vi köpte.. :P Och så fick hon ju Egon, som är Bengts barn tillsammans med en tupp... (om inte höna, det vore mer logiskt) Det måste vi göra om.. Vart ska nästa roadtrip gå? Till Sara kanske? ;P Men då måste nog mördarEgon stanna kvar hemma hos Veronica ;)

Hmms.. nu är det en vecka tills jag och Kasper åker ner till Uppsala och leker stora. :P Eller, till Sthlm.. :P Får se hur mycket pengar som går åt under dom dagarna.. :P Usch usch... Hoppas jag får en del pengar på söndag. :P Kanske bara borde säga det till alla som ska hit... Pengar till Maria.. :P give me some money people ;) Då blir jag ju helvuxen.... ingen tonåring längre.. :S

Hmms.. jag kan inte baka.. och städa är jag überdålig på.. :P Men det tar sig.. :P Har bara idagpå mig också har jag fått veta.. för nästa gång jag är ledig är på fredag, och då ska vi antaglien på vedbacken.:S Lät jobbigt...

Nä,nu kanske det är dags att försöka se normal ut så jag kan hämta min bror och åka och handla...

Jag har gröna och gula naglar... Det har inte du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback