Panikartad lycka?

Finns det något sådant? I sånna fall så har jag en ganska så stor släng av det.. :P

Vad har hänt idag då?
- Jag följde med mamma och hälsade på mormor, och var där i flera timmar.
- Räknade faktiskt ett par tal fysik också.. :P
- Kasper har beställt sängar åt oss, så nu är en till sak på listan struken.

Mycket mer är det inte...

Vi ska få ett bord av kaspers moster, men inga stolar till... Alltså behövs det inköpas stolar.. det största problemet för mig är att jag inte har någon endaste liten aning om hur bordet ser ut, så jag kan inte hitta några stolar.. :S och frågar jag kasper, så säger han att det är "fint"... Åhå, ja... Då letar jag bara efter några "fina" stolar, så är problemet löst? :P

Hmms.. Jag kan inte påstå att det blev nån historia.. Fast.. det är ju inte slut på dagen än.. ;P

Vad gör man när magen säger woho, men samtidigt hjälp?


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad jag blir! Hoppas att det går bra för er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback