25 grader ute.. 35 grader inne.. :P

Ja.. Kanske dags att öppna balkongdörren?

Gårdagen spenderades till viss del hos pistolskyttar på SM här i knutarna.. :P Nu är det bara att hoppas att det går bra för dem, vilket det bör göra eftersom jag var där och spred lite tur.. :P Nån måste ju få det av mig också, för gudarna ska veta att jag då inte får det av mig själv. ;P Men det gör inte så mkt. :P

Egentligen är det lite roligt att det fortfarande är så varmt här... Å andra sidan får jag lite spasmer när det blir för varmt.. :P Men det kanske inte spelade så stor roll...

Även fast jag får spasmer av värmen vill jag åka utomlands till något varmt ställe.. Det vore helt enkelt underbart.. :) I like...

Dock har jag ju utomlandsvarmt inne i lägenheten, kanske ett billigare substitut? ;P

Disken väntar på oss. :( Suck... det var väl det minst roliga som hände nu... Och dammsugningen.. och så måste jag vattna blommor...Det är ett stooooooort måste....

Om 6 dagar.. Då börjar jag på universitetet.. ;P

Kommentarer
Postat av: evans

Tävlade Kasper? Gick det bra?

Postat av: Marie

om två dagar börjar jag på högskola.. AAAAHHHHHH!!

2007-08-24 @ 21:26:20
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback