Hot hot hot...

Idag är det aningens varmt både ute och inne.. men det har gått ned.. inne är det bara 33 grader och ute bara 24.. ;S

vi tänkte ta en tur till uppsala domkyrka när kasper kommer hem, men vi ändrade det till att gå till badet istället ifall det här vädret fortsätter... och det hoppas vi att det gör... kolla
fyrishovs webbplats och fliken BAD ifall ni vill se vad roligt jag kan ha 500 meter hemifrån. ;P Det kanske tillochmed är mindre än 500 meter.. :P

Igår klippte jag mig, men eftersom min kamera dog så kan jag inte lägga upp några bilder förrän jag har laddat batteriet.. men det är på gång nu..

Nä.. undrar om det är dags för frukost kanske. :) Och lite disk..

Igår var vi också i Ludvika och hälsade på, fick en massa god mat. :) Men det största var väl ändå att jag körde bilen inne i Uppsala och hämtade Kasper. :D Wey. :D Körde hem på morgonen när vi åkte till hans jobb också.. men det är värre att åka dit, för det är mer konstiga filer då. ;P Körde till Lindex också och fick mig ett par leggings till bröllopet eftersom det är hål på mina andra. :) Men det var inte så noga...

Usch så varmt det är.. Jag längtar till att få bada. :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var glad! Här är det kallt och regn..

Postat av: Marie

Såg ut att vara ett bra bad :P

2007-08-01 @ 20:01:45
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback