huff puff..

Idag är också en sjukdag.. inte lika hemsk som igår.. men idag är det kallsvettens dag. :( Frågan är om det är nervositeten för Danmarksresan och att träffa alla i Kaspers släkt som jag inte redan har sett som gör att jag får dom här symptomen... Tur att vi ska på ett bröllop så att det inte blir jag som är den stora publikdragaren.. :P

Imorgon kl 09.30 går vårt plan.. Huff och puff.. innan dess ska det ha packats, och städats.. :P Och så ska vi också ha lyckats att ta oss till Arlanda... tur att det bara tar en kvart med tåg så att vi inte måste kliva upp alldeles för tidigt.. :P

Idag fick jag brev från uppsala universitet med pinkod och grejer.. :P Jag ska bli student.. ;P

Hmms... jag måste vattna blommor... mina blomvattningsdagar är onsdag och söndag.. men jag lyckas alltid glömma bort det.. dessutom mådde jag så dåligt igår att jag fullständigt sket i om mina blommor dog eller inte.. :P

Igår var det en underlig dag.. för mitt i all sol började det tokblåsa, och jag sprang och tog in min stackars tvätt (två strumpor, en tröja och en kalsong. ;P ).. mindre än två minuter senare började det regna lite... halvminuten senare vräkte det ner.. rätt ner.. och minuten senare regnade det horisontellt och jag fick spurta och stänga köksfönstret (fönsterbrädet var helt blött) och sen springa och stänga balkongdörren.. men eftersom vår balkongdörr är trasig på något sätt så måste den knytas fast i balkongräcket för att hållas uppe.. och efter 2 sekunder ute i regnet var jag genomblöt.. :P tack och lov höll det inte på så länge...

hmms.. vi har köpt världens tråkigaste bröllopspresent.. :P Men det fick väl vara så.. vi har ju inte hur mycket pengar som helst.. ;P

om en halvtimme kommer kasper hem.. undrar om jag kan få en massage då.. för det är ju såååå synd om mig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback