Idag är ingen mysig dag..

Idag hade vi inplanerat en dag på stan.. åtminstone ett par timmar.. för att leta reda på en cardigan, eller nått annat bra att ha utanpå klänningen på reccemiddagen på fredag... Men, mina damer och herrar.. Vädret verkar ha fått för sig att nu ska det vara kallt som fan... och termometern står under 10 grader och det regnar... Vad mysigt...

Så nu har vi egentligen bara imorgon på oss att hitta kläder, för på torsdag lär ju hela dagen gå åt till att lära känna folk... om vi har lite tur så. :P

Det här med att kliva upp på morron går inte bra.. I morse stängde jag tydligen av väckarklockan i sömnen och sov glatt vidare.. och tyckte att jag var sååå pigg när jag äntligen vaknade...

Idag fick jag min lön från Aros.. Mer än vad jag trodde jag tjänat på 10 dagars telefonförsäljning.:P
och för några dagar sen fick jag lön från min dag på If.. och jag tror att dom har gjort fel... men det säger vi inget om...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med, man skrattar så man får tårar och biter på naglarna över spänningen! Tyckte de va så tråkigt att de inte fanns några fler än, så jag har kikat runt och såg hon skrivit fyra till med en annan författare som heter Charlott Hugs, om jag inte minns helt fel. Verkade dock bara finnas på engelska. Men har beställt dom och hoppas på att de ska va lika bra som dom hon gjort själv.

Postat av: Sofie

Ah ok, nä tolvan har jag inte hunnit med, den finns inte på bibblan än så. För jag vill ha alla böcker på svenska, så jag lånar dom på engelska undertiden. =) Hehe ja de kostar ju endel. Men har man börjat samla på en författare vill man ju ha alla också.

2007-08-28 @ 14:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback