Organiserade?

Nu har vi (jag) kommit på att vi ska skriva lista varje dag med vad vi göra dagen efter... Listan för imorgon har redan 14 punkter.. :P Men då bör de flesta av dem gå väldigt fort också... Det är nog bra för oss att ha en sån lista, för annars gör vi aldrig det vi ska...

Nu är det Ghost Whisperer... och det är spännande.. :P

Det enda som stod på listan idag (som jag skrev idag ;P) var att diska, att torka vardagsrumsbordet och att skriva in oss på nationerna...

Nu sitter jag och gråter för att Ghost Whisperer är så fint.. :P De spelar en sång, och jag blir alldeles gråtfärdig... men det är så jag fungerar.. jag gråter hur lätt som helst till tv-program och filmer.. :P

Nä.. nu kanske det är dags att torka vardagsrumsbordet och få listan klar? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback