Psst..

Kan ju erkänna att jag inte stannade kvar ens under den andra utbildningsdagen... jag mår verkligen psykiskt dåligt av att ringa hem till folk och pracka på dem saker..

men men...

sitter och tittar på friidrott nu. :) Fast sen måste jag nog spela lite spel..

Trött är jag.. det har nog mycket att göra med att det är så väldigt varmt idag.. :P Idag när jag kom ut i vardagsrummet var det strax över 40 grader... fruktansvärt varmt alltså.. :P men det var inne.. :P Ute var det väl enbart ca 30 grader.. :P

men det är skönt med lite värme också... synd att vi inte har någon baden badenstol bara.. för annars skulle jag bo på balkongen.. ;P

Nä.. friidrott.. synd bara att den gör att det inte är någon morden i midsomer. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback