Tröttdag..

Idag är en tröttdag.. Både Kasper och jag är fruktansvärt hängiga och bara går omkring och gäspar...

Igår planerade vi att om det var fint väder idag skulle vi ta med en bok till parken och bara vara... men eftersom vi vaknade halv tolv och det var lite småmulet struntade vi i det.. Igår hade varit en perfekt parkdag.. idag är det 19 grader och till min förskräckelse är det kallt.. :P

Nu spelar Kasper FF IX... och jag bara latar mig och tittar på...

Upptäckte en sak idag när vi läste igenom papperen till universitetsstarten lite mer noggrannt.. Den första terminens kurs är uppdelead i 4 delkurser.. och när det är runt 480 elever som ska läsa så kommer alla att delas upp i 15 olika grupper och starta på olika delkurser.. stor chans att vi hamnar i samma? Nä.. Både bra och dåligt.. Bra, för då kan vi ha en omgång böcker, och så kan den ena det den andra gör förhoppningsvis.. :P det som är lite synd är att i 2 av dessa delkurser ingår praktik.. och då blir man bara utplacerad nånstans här i området.. dessutom ett stort område.. Hur ska jag hitta? :P Jag som trodde att jag inte var tvungen att oroa mig för praktik på lääänge... Jaja.. det är ju ett måste...

Usch.. jag håller på att somna.. och jag somnade ändå runt  2 nånstans.. så jag sov ju faktiskt i 10 timmar... Hmms.. Jobbigt att vara trött...

Kommentarer
Postat av: evans

Det är ju jättelätt att hitta i Uppsala ju :) Jag kan hitta både till Fyrishov och kinarestaurangerna - och lärarhögskolan-huset...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback