Blä...

Ojoj... Ingen motivation har infunnit sig.. men jag har suttit och stirrat på hemtentan ett tag nu...:P och det är ju framsteg iaf...

Nu har vi ätit lunch, vilket bestod av tinad fyst hemlagad grönsakssoppa...:P och russin till lite efterrätt.. och nu sitter jag som sagt och stirrar på hemtentan.. Och funderar på middag.. vi ska göra biff, egen biff... och kasper ville göra rotsaker i ugnen.. så det lär väl bli så då kanske.. Undrar om jag ska tvinga med mig honom till Ica för att handla lite.. för jag har ingen mer gurka.. :P Och vad ska jag då äta när jag har godissug?

Nu är det nog garanterat dags att dra honom från datorn, för nu sitter han och tittar på en prenumeration på WoW.. och det orkar jag inte ha honom att göra.. för han blir så fast då.. :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

maria..gurka funkar inte att ta bort godissuget..köp åtmitstonne morötter och dipp..eller nötter..eller baka egna nötbarer..har ett kalasbra recept..men vet inte vart..hmf..å så ligger ju det hela i att du måste ära mycket mat.men inga godsaker..hmf.svår balans..men när du hittar den blir det enklare..det hela är egentligen en enkel ekvation..gör av med mer överflöskalorierna genom motion..tänk på det..vi ses imorgon..ps. du är stark som försöker..och klart du ska klara av det =)
stor kram.sfoia

2007-12-05 @ 21:18:30
Postat av: Marie

Nötter är jätte bra att äta om du är sugen på godis :P eller frukt!

2007-12-07 @ 18:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback