Det blir aldrig som man tänkt sig..

Så sant så sant.. först hade vi inget smör eller hjorthornssalt.. och när vi kom hem från affären insåg vi att vi inte hade kesella heller.. så idag blir det enbart bakat lussebullar, för det var det vi hann.. och pizzan som vi ska äta till middag förstås... :)

Idag har vi handlat det sista av det vi ska ta med oss upp till ström.. dansk leverpastej och sill.. jag har även paketerat knäck, och sen innan har vi anka som också ska med. :) Nä usch vad hungrig jag är..

klockan 20.00 ska jag låta Tvn slå på och lyssna på julkonsert från Island.. hoppas att den är fin. :)

Nä.. nu ska jag kolla hur det går för min lussebullsgubbe.. jag tror att
Fröken Evans man har smittat honom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback