Nä...

Nä.. Det blev inte skrivet på hemtentan idag.. men jag har som sagt stirrat på den ett par timmar.. :P

Sofia var söt och stöttade mig i kommentarerna. ;) Dock måste jag säga att även om det verkar som om jag har slutat äta... men jag äter precis lika mycket som vanligt, bara det att jag inte äter nått godis..

Dock idag, ska vi dricka glögg och äta pepparkakor och lussebullar.. December är den månad man får äta sånt. ;) Men jag motionerar iaf... och det är inte att säga lite. ;) Mitt i alltihopa måste jag säga att maten blev jättegod.. Kasper och jag är tydligen bra på det här. Hemlagade biffar med ungsstekta rödbetor, morötter, potatisar och fetaost..

Nä... Glögg var det.. för snart vill jag nog gå och sova. jag börjar ju trots allt 9 imorrn..och då måste jag ju orka ta mig upp... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback