Nä..

Det är helt omöjlgt för mig att ta mig upp på morron... jobbigt.. nu får vi se hur mycket av det vi ska göra idag som hinns.. har massa bestick i blöt och ska diska en del nu när jag är ensam.. sen har jag ju en del kvar att läsa.. som egentligen säkert går jättefort, bara jag sätter mig vid det...

Fairytale of New York.. den gillar jag. :) Försöker spela mig vaken med julmusik, men jag tror inte att det går nå strålande...

Kasper får nog slå in alla julklappar imorrn. :S Om vi inte hinner.. annars blir det till att inte sova nånting för Maria inatt, och så får jag helt enkelt sova ett par mil i bilen medan kasper kör imorrn...

Packa, leta kläder, diska, göra kalrt mozartkulorna, plugga, plugga, plugga, handla macka tills imorrn så vi kan köra hela tiden,... äta... nä usch.. usch vilken jobbig dag det kommer att bli idag.. Kanske är bäst att jag kör igång då.. för om senast 12 timmar bör jag nog ligga för att sova.. :P nu blev jag ännu mer stressad.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback