Numbers..

Nu ska jag snart titta på numbers i min ensamhet... ojoj..

Idag har varit en dag full med vedkörning. och mamsen och jag gjorde ett dollarbesök som resulterade i mycket mindre pengar, och mkt saker till lägenheten.. bl.a jultallrikar, lagom tills julen är slut. :P men dom var söta... och världens sötaste ängel, som det visade sig att jag köpt i en annan färg innan.. men vad gör det, dom var ju fina.. :P

Nä.. sitter och glor här nu.. lillebror och jag har spelat back packer ett tag.. och förut ikväll spelade vi sällskapsspelet jakten på den försvunna diamanten.. myspys..

10 minuter kvar.. vad ska jag hitta på?

Om 5 dagar åker jag hemåt igen... då ska jag ha läst klart min bok.. kanske ska ta och vrålläsa den nu så jag kan läsa mammas bok sen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback