om jag känner mig själv rätt..

vilket jag ju bör göra, eftersom jag är jag... så kommer jag att vara mkt purken de här dagarna.. Mkt beror nog på att jag egentligen skulle vilja läsa.. men göra det ifred, och eftersom jag inte bor här hos mamsen och pappsen längre är jag inackorderad i ett rum på ovanvåningen som även assisterar som min brors instrumentrum medan han sover vägg i vägg.. Alltså har jag fruktansvärt lite privatliv.. egentligen kan jag inte heller gå och lägga mig när jag vill, för då kan lillebror bli sur och puttrig.. och det jag vill göra just nu är ta min dator, och min hårddisk och lägga mig i sängen och titta på film tills jag somnar...

Eftersom min bror är musikfreak och en jävla begåvning på nästan allt så har han köpt en ny elgitarr idag.. och han slutar fan inte att spela nånsin.. och nu är marias huvud som en enda stor jävla resonanslåda... hur ska jag kunna plugga? Jag måste ju göra det innan jag åker hem, för då måste pappa ha tillbaka boken... Det märks inte alls att jag är purken va? Kommer säkert att bli sjuk också... lagom till tisdag...

Imorrn är det vedkörning.. och det känns ju upplyftande... fruktansvärt inte alls... kan ju iofs vara skönt att få komma ut ett tag...

I helgen blir det nog dollar med mamma för att handla det sista som jag behöver hemma... och på nyår ska jag mysa med min momma.. och mamsen, pappsen, lillebror förståss... på onsdag får jag ääääääntligen åka hem och jag längtar faktiskt lite.. Det är ganska jobbigt att ha blivit van att bestämma själv, och hemma har vi ju våra rutiner som inte våra familjer har...

Nä.. nu är det ris á la malta.. .woho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback