Utekväll...

Ja.. den kanske inte blev så lång.. men jag hade trevligt.. mestadels av tiden..

Jag har svårt för killar som sitter och betygsätter tjejers kroppar och sådär när de har tjejer med sig i sällskapet, jag har inte problem med det när jag inte hör det.. men idag har jag hört det i flera timmar, och till slut blev jag så less att jag sa ifrån... Jag tror dock att dom kallade mig massa dumma saker när jag gick på toaletten och så vidare.. men det var ju inte heller så noga...

Imorrn blir det till att dra en rejd i lägenheten och sätta upp gardiner (efter att jag sytt upp dem) och fixa med belysningen på balkongen och sådär...

men för att inte vara alldeles för bakis imorrn när jag sätter mig vid symaskinen (när är den ifrån mamma, 70?) som låter som en flodhäst steppskor, så ska jag dricka lite vatten och spela lite spel nu ett tag... Dock drack jag inte särskilt mycket.. men man kan ju aldrig veta säkert...

Blää..

Kommentarer
Postat av: sofia

skriver du sådär sammanhängande maria så blev du nog itne bakis idag..promise you..du ska se mina fylleinlägg..hua..men jag ahr haft en lugnt heög i helgen.skönt=) vart var ni igår?? ses på tisdag.soifa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback