Varför?

Varför finns det inga stylingprodukter som fungerar på mitt hår? jag menar.. det vore som roligt att få ha en snygg frisyr längre än 2 minuter åt gången.. :S Det är inte snällt.. och absolut inte rättvist...

Varför valde jag att spela revy iår? Det är så mycket att göra precis nu,,, skitjobbigt... Revy säkert 50%, Dollarstore 50% och pluggning nästan 50%... Det är inte rättvist.. och absolut inte rätt..

Varför är jag trött hela tiden? Och halvsjuk.. det är inte heller rättvist.. lovar att febern och förkylningsutbrytet kommer att komma vid premiären... det brukar ju vara så... :S



Även fast det är himla skönt att vara ledig längtar jag efter att få jobba.. jag gillar ju mitt arbete och mina arbetskamrater.. :)

Idag har jag varit jätteduktig och tvättat 3 maskiner med tvätt.. :P Märkte att det kanske inte fanns så mycket kläder i byrån och i garderoben som det skulle vara.. :P

Jag vill flytta hemifrån.. det vore skönt att få reda sig själv ett tag...

Hmms.. jag måste städa.. kanske måste småbörja med det när jag kommer hem? Och kanske bör kliva upp i morrn bitti och fortsätta? Men jag lovar att när jag kommer hem har jag tappat inspirationen för det.. :P För lääääänge sen...

Skolarbete har jag med att göra... snart klar med svenskan.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback