Är det inte mat snart?

Hmms.. mitt i låduppackningen ska maten lagas också.. jag har insett, för ca 100 gången att jag har alldeles för många saker.. :P Kasper upptäckte det för bra länge sen.. :P

Nu är det ändå inte så många lådor kvar.. ska försöka få upp gardiner efter middagen.. :P Vi får väl se hur det går...

Idag var vi och lämnade tillbaka routern vi köpte igår (jävla pc city) och köpte en ny någonannanstans.. just nu är jag nog jättehatad på Pc city eftersom jag tog och talade om för människan som kom och frågade om jag ville ha hjälp att nejtack det ville jag rakt inte eftersom vi fått fel hjälp i 2 dagar, så nu klarade jag nog mig själv... (Just for the record, den nyinköpta routern fungerar alldeles utmärkt.. och den är garanterat inte från pc city utan från alina(?) systems)

Nu blir det flintastek och klyftpotatis.. men inte grillad nejnej.. för vi får inte grilla på balkongen...

När vi fått upp allt ska bilder komma... både före- och efterbilder..:)

Det börjar iaf att ta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback