Bröllopsoutfit..

Idag köpte jag en outfit till bröllopet som kasper och jag ska på i Danmark den 11 augusti... finns på min bilddagbok... klänning på rea på Dea modehus för 199 kr, halternecktop på H&M för 129 och skor på rea på skopunkten för 99 kr. Sen måste jag hitta ett par nya leggings för mina är det hål på.. :P Men det ska vi fixa.. Fick pengar av mormor när jag flyttade hit, så nu har hon köpt det här åt mig. :) Tack mormor!

Nu kändes det som om det var dags att sova snart.. fast jag sov till halv tolv idag.. fy mig.. jag som bara skulle ligga kvar ett litet tag i den varma sängen... ojoj... Imorrn måste jag nog tvinga mig upp istället för att ligga kvar och bara mysa för mig själv.. :)

Även fast Kasper slutade klockan 3 och vi möttes på stan då, så kom vi egentligen inte hem och satte oss ner förrän halv 9. Då har vi gått på stan i en och en halv timme, vi har handlat på både Willys, Lidl och Ica.. Fast nånstans där emellan måste vi ha hunnit sitta ett tag.. :P Fast, willys tog en jäkla tid.. :P

Suck...

Jag är trött.. men har inte varit vaken i 12 timmar än.. Jag tror att jag absolut inte är helt frisk...

Nä... nu är jag lite less faktiskt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback