Ett par ändringar..

Nä.. nu har jag suttit ganska länge och ändrat om min blogg. :P Men nu är jag faktiskt ganska nöjd. :P Tack vare Marie Bergman som kom med lite tips. :D

Nä.. lite mer chips nu kanske..

Nu börjar sovrummet arta sig. :) Och jag tror att köket snart är klart.. Så snart släktingar och vänner (och alla andra nyfikingar) så kommer det bilder på lägenheten. :)

Imorrn, ännu en ledig dag.. Men då ska vi till arbetsförmedlingen. :) Och så lubba runt lite på stan.. Annars blir det som sagt städning. :P

Ikväll tror jag Kasper får så lov att ge mig en ryggmassage, jag har så fruktansvärt ont i ryggen hela tiden. :S Det är inte direkt skönt..

Mitt i alltihopa kom jag på att jag ska passa på att säga att jag har tappat ca 3 cm i magomfång på att cykla varje dag.. :P Det märks ju hur mycket jag motionerade innan. ;P

Egentligen är det ganska roligt att sitta här och titta runt i lägenheten och funderera runt vart saker och ting ska sitta, vi har ganska mycket tavlor faktiskt. :P

Om jag kunde skriva som du Maria, så skulle jag bli författare - Kasper
Åh, vad roligt det vore.. Och det skulle jag blivit också, om jag hade haft nån inspiration. :P Kanske ska ge det ett försök ändå? Ta med sig block på jobbet och skriva ner vad man än kommer på. Eller kanske en historia om en telefonförsäljare? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback