Igår...

Igår var första dagen på jobbet... Dollarstore, kom tillbaka!
Jisses... Men jag fick iaf iväg 7 st på en dag som tydligen var trög för alla..

Säga vad man vill om Strömsund, men där finns det iaf bara ett rödljus, och de flesta cyklister far dit dom ska.. :P

Fast min cykelväg till jobbet som går vid ån är vacker.. :) Och påminner mig om Irland.. Jag trivs. :)

Idag... tillbaka till Pc City och byta in switchen mot en router... jag kan ju förstå varför dom använder apor i reklamen för den affären.. antagligen är det samma apor som står för utbildningen... Fast kasper förklarade vad det var vi skulle ha så fick vi oss en switch, och sen när inte den fungerade här hemma skrev jag till konrad som frågade varför vi inte hade en router... hmms.. innan inget fungerade var vi där och köpte en kabel med/utan hjälp av personalen.. han stod bredvid, men det var jag som både hittade kabeln och priset... och jag är inte ens tekniskt lagt, men jag hittade det som var rätt och han gjorde det inte..

Nä... Idag jobbar både kasper och jag 13-18.. sen är det hem och plocka saker som gäller...

Kommentarer
Postat av: marie

vart är det du har fått jobb? :)

2007-07-08 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback