Nu finns bilder på vart jag bor. :)

http://marialindgren.bilddagboken.se för den som är intresserad.. :) Det ska komma mer bilder.. kanske ikväll eller imorgon på hur det blev till slut.. :P Men vi har ett par lådor och säckar kvar innan det händer..

Idag är en sån här skön dag.. för trots att det regnar fungerar internet så vi behöver inte åka någonstans. och det gillas just nu. :)

Ikväll kan man tydligen se hur det gick på intagningen.. :S nu är jag lite nervös.. får jag bli historielärare månne? Räcker betygen? Högskoleprovet? However... så har jag ingen dålig känsla i magen, och det brukar jag få när nått är på tok.. kanske ska ses som ett tecken?

Varför har min musik blivit till WinRarfiler? Kan någon svara på detta?

Nä vad säger jag... om det kanske skulle börjas med att plocka saker igen...

Igår fick vi upp gardiner i sovrummet... ostrukna är dom.. men jag planerar att spruta lite vatten på dom och se ifall det hjälper. .;P Idag blir det köket och vardagsrummet... gardiner gör att allting ser så hemtrevligt ut. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Använd ditt strykjärn!

2007-07-10 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback