Oh dear...

Idag fick jag iväg 7. Och det var min 9onde dag idag.. Nu får vi se vad han säger imorgon när jag kommer. Men jag kommer inte att vara kvar. För det här tar död på mig.. Det är verkligen inte roligt.. :S

Klockan är 21.30 och vi håller på att tina köttfärs så vi kan få någon middag..:P Christ vad jobbigt det är att jobba till 8 och sen ha en halvtimmes cykling hem.. :S Dessutom har vi båda mått jättedåligt idag så jag vet inte hur vi har klarat av dagen. Imorrn är det 6 timmars jobb. Vi ska ha med rester så vi inte dör..  ;P

Nä.. mat var det.. nu är jag less..

Kasper var duktig idag.. fick iväg 21. Och dessutom vann han ett par strumpor.. Wey Kasper. ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Att vinna ett par strumpor är ju verkligen inte dåligt.. haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback