Sightseeingdag..

Idag skulle det vara en sightseeing dag.. men det har mest varit regn... Men Uppsala Domkyrka gick vi in i iaf..:) Och den var otroligt stor och otroligt vacker. :)

jaja.. Nu ska jag nog ut och "övningsköra" bmw... efter left-over-rabarberpaj från igår. :) Ni förstår.. det är inte lika mycket bilister ute nu.. och med kaspers automatbil så bli det något alldeles nytt för mig.. :P Även fast jag faktiskt har körkort.. ;) fast vi får väl se om jag orkar.. och om kasper vågar..;) Jag tror inte att det blir något av det...

Tittar på dokumentären om de som vill vara anorektiska.. hur fungerar det? mat är gott. och tänk på chokladen människor!!! ;P

Nä... rabarberpaj lät bra det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback