Uff..

lördagar är ingen rolig dag att jobba på.

Ingen som vill ha strumpor? 80% bomull... och dom är värda 70kr/paret... 2 par bjuuuuder vi på. ;P Det enda du själv står för är frakten som posten tar, 39,90. Och du behöver inte köpa några par strumpor sen. ;P Du skriver bara nej på meddelandekortet. Bara att ge mig hemnumret, så ringer jag på tisdag och tar adressen;P Om inte annat kan ni ju göra det för att vara snäll med mig, jag får ju faktiskt 20kr/paket. ;P

Idag fick jag iväg 5.. vilket var rena turen eftersom jag ringde hem till mamma.. ;P Och till Pqs mamma.. ;P

Nä, nu ropar disken... Den är ganska stor dessutom. :S

Kommentarer
Postat av: Marlene

Åh, härligaste bakgrunden nånsin! Inget går upp mot Dunderklumpen å hans gäng! Min favorit är "En dum en". ;)

Postat av: Anonym

39.90 i frakt för två par strumpor?!
GET REAL!

2007-07-18 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback