Vad Maria gör till hösten..

Wey.. Am I great or what? 1 av 18 på betygen.. sen har jag duktig pojkvän också som blev 1 av 5 på högskoleprovet..

"Hej, vi heter Maria och Kasper och bor tillsammans.. och vi har samma jobb, med samma arbetstider.. och till hösten så ska vi läsa precis samma sak" Inte alls upplagt för att bli less på varandra.. inte alls.. ;P

Nä.. nu väntar duschen och sedan om ca 1,5 timme jobbet... idag kan inte ens telefonförsäljning grusa min lycka. :) I lördags fick jag höra att norrälndskan är den bästa dialekten att sälja saker på.. så jag funderar på att skriva mig ett manus på norrländska.. ;P Det som är svårt är att försöka övertala någon utanför manuset.. för när jag pratar med folk i telefon  numer så har jag tydligen jääääättemycket uppsalaprat i mig.. :S Hemska tanke...

Ikväll blir det något gott för att fira allting.. :)

image12

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!
Grattis till er båda!
Kul att läsa vad du/ni håller på med och jag ser fram emot nya foton av en någorlunda klar lägenhet!
Gonattkramar!

2007-07-10 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback