Woho, ett rekord... ;P

Idag var det min 10onde och alltså sista provdag på jobbet.. Jag tänkte att det skulle väl gå lika mycket åt helvete som alla andra dagar och att jag inte skulle få vara kvar.. (vilket var en lättnad för då skulle jag slippa säga nej till att vara kvar).. De 2,5 timmarna fram till lunch sålde jag 4 st, och där bevisade jag väl också vilken strålande dag det skulle bli? Nä så attan att jag kunde få vara dålig sista dagen. När min säljcoach gick på lunch kl 12 så hade jag då inte sålt mer än 4 fortfarande.. När han kom tillbaka kl 13 hade jag sålt totalt 12 st. Alltså 8 på en timme där.. Kan ju säga att han hade hakan nere vid knäna.. Precis som både jag och Kasper också... Att det gick apdåligt mellen 13 och 15 och jag fick iväg 3 st var ju inte så noga.. då var det säkert 10 som tackade nej i slutet av samtalet, på grund av frakten.. Gud så surt....
Kontentan av det hela var att när jag skulle prata med min säljcoach om att det var min 10onde dag, trodde han först inte på mig. ;P Och sen sa han att han trodde att jag skulle klara det bättre i framtiden (shit) så jag var tvungen att säga nejtack utan att få sparken.. Men på ett sätt var det också skönt för det betydde ju att jag inte var alltför dålig på det ändå...

Idag är det färdiguppackning av lådorna som gäller... för imorgon är det jag som får packa ner det som inte ryms och sådär medan kasper är på lilla jobbet.. Det betyder också att jag får sova, medan han måste kliva upp och börja jobba kl. 9... :D Mohahahahahahaha.. ;P

Nä... Varmkorv och potatissallad till middag... strålande.. ;P

ja just det.. Kasper vann ett par strumpor till idag.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback