Bara 12 dagar kvar...

Men bara 7 dagar på mig att packa... hur ska detta sluta?

Idag ska jag handla med mormor, imorrn åker jag till Veronica.. På fredag är det midsommarafton med mormor på Öhn, på söndag ska jag jobba... nån dag nästa vecka ska ajg hälsa på anders i stan... och måndagen den 2 ska allt vara packat och redo att lastas på släp.. ojojojojojojojojojoj...

Ska ta itu med brudkistan när jag kommer ner.. bestämma vad som ska stå i den och sådär... sen ska jag försöka ta itu med alla cd-skivor... ojoj...

Nä... dags att lägga på en rem...

Grattis Sara & Ida på 20-årsdagen. :D

Och Grattis Konrad. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! (För tredje gången!)

Postat av: Marie

Akta dig för bryggan på Öhn nu när du ska dit. haha!

2007-06-20 @ 22:15:20
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback