Jag är mäkta lat...

Men idag var det nära att jag fällde en tår.. Sa hejdå till Pq.. och då var det väääldigt tjockt i halsen...

9 dagar kvar..

Idag har jag nästan packat 1 låda.. :P Har hur mycket saker kvar som helst och får max packa 1 låda till.. :P Tur att ajg har en brudkista att gömma saker i, och att jag har en "skrivbordsbyrå" med lådor och en rottingmöbel från dollar (smygreklam) med lite lådor. :) Så det ska nog fungera ändå... Hoppas jag... Peppar peppar ta i trä (knackar mig på huvet)

Jaja.. Kankse ska gå ner och packa lite till innnan mamma och pappa kommer hem.. :P Ma´mma tycker att jag är aningen långsam på att packa.. :P Kan ju bero på att jag har hållt på i över 1 månad..:P

Om jag packar ett tag nu så får jag spela spel sen.. det kanske går att motivera mig på det sättet...

Imorrn får jag jobba med Cilla och Tina.. Det gillar jag. :) Och då är det bara 8 dagar kvar... :)

Kommentarer
Postat av: evans

Haha! Jag tror inte att det funkar att säga ta i trä och knacka sig i huvudet :-) Förhoppningsvis är det inte så! ha det så bra! Fin bakgrund förresten! Beppe, eller hur?

Postat av: Marie

Haha, jag tyckte det var roligt skrivet! Mer sånt! :D

2007-06-24 @ 20:15:54
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback