Just nu är jag den lataste jag vet...

Men det är sååååååååååå tråkigt att packa/städa... Det kan inte påstås att det tillhör normaldagen att blogga 3 ggr.. :P Men har man tråkigt så har man.. och allt är ju bra mycket roligare än att packstäda.. :P Dock så  börjar slutet att skymtas.. jag har nästan inkentinken kvar som ska packas (här skulle lillebror sagt; men nånkentinken har du väl att packa?)

Vad har jag mer gjort idag förutom att kravla runt bland packlådor i friggeboden?


Jo men jag har ju

- burit ner en bokhylla till mitt rum (som om 3 dagar inte är mitt rum utan mammas rum)

- flyttat min brudkista från mitt rum till vardagsrummet och mammas brudkista från vardagsummet till mitt rum

- städat bilen (mhm.. duktig maria)

- träffat irja (och pratat ordentligt för första gången på över 1 år)

- packat ur en packad låda och packat ner innehållet i en resväska (1 låda mindre till släpvagnen)

- och så har jag varit lat... åh så länge jag hade kunnat varit klar om jag orkat göra någon.

-(om en timme) slagit ner rumpan i soffan för ett nytt avsnitt numbers. :)

-(innan jag somnar) träffat Anders och sagt hejdå (förhoppningsvis)

- (innan jag somnar) tagit ner tvätten och packat ner vad mer jag ska ha i resväskan..


Imorrn har mammas kusin 70-årskalas... ojoj.. vad ska jag ha på mig? Vilken tur att jag inte äger så många kläder.. Här skulle kasper säga: vadå? Du har ju hur mycket kläder som helst.. och jag skulle svara: men inget som jag vill ha på mig...


Men om jag skulle ta och skärpa mig nu och packa ner de sista sakerna i lådor kanske? För imorrn åker vi jättetidigt.. och på söndag ska vi hämta släpvagnen klockan 12... så då måste vi ju också åka tidigt... intresseklubben antecknar.. men det var ju inte så noga.. :P Och på måndag ska jag ju hinna köpa godis.. :)


Inte mycket tid kvar nu...


Varför är jag så nervös inför tisdagen?


Vill jag verkligen bli stor precis just nu?


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. VAD DU HÅLLER PÅ! :D Tack för alla kommentarer i bilddagboken förresten.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback