mycket har hänt...

Nädu... inte särskilt mycket...

men jag har iaf kravlat mig in ifriggebode och letat efter pastakastrullen och stekpannan och ett par glas för det är någonting som det är brist på när jag och lillebror kommer ner... Längst in och längst ner av alla lådor i friggeboden hittade jag dom.. :P

Jaja... nästan 1 resväska packad.. :P
och snart alla lådor.. jag passade på att slänga in alla mina hårprodukter (3 dollarstorepåsar!!) i olika lådor.. En förklaring kanske är på sin plats... Inga hårprodukter fungerar på mitt hår.. alltså köper jag nya hela tiden men slänger aldrig några eftersom det kanske är någon annan som vill ha.. :P Någon annan i detta fallet kommer att bli kasper.. man vet aldrig när man behöver massa hårprodukter.. :P

Idag kramades jag hejdå med Tina och med Anette... Nu kan jag ju nästan börja att gråta för det är riktigt sorgligt att sluta även om det ska bli jätteskönt att flytta...

Jag är nervös för intervjun. :S och det enda som maler runt i huvudet på mig nu är olika sätt att presentera sig och produkten när man ringer hem till folk... "Hej, jag heter Maria och jag ringer från..." Kan man säga på många fler sätt?

Det märks... :P

Nä nu ska jag packa saker... skynda mig på lite grann...Jag har ju faktiskt bara idag på mig... Kanske får säga hejdå till Anders idag också.. då kommer jag säkert att gråta.. och det är ju inge bra... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback