Oh, the pain, the pain...

Eller så farligt är det inte.. :P Inte om jag sitter still iaf..

Mamma, lillebror och jag var till mormor på Öhn igår.. Badade, solade och åkte båt... sen åt vi lite mat... innan vi skulle åka hem skulle mamma och jag skura mormors mattor.. mamma bad mig vända ena mattan.. jag hann lyfta upp den men sen gick brädan jag stod på av och jag for igenom bryggan med högerbenet.. så idag har jag ont och blåmärken.. jag hade en jävla tur för jag fick bara ett skrubbsår, och det var inte ens så djupt så det blödde.. men jag har ont ändå. :P Tur bara att det inte var 86-åriga mormor som gick igenom...

På torsdag ska jag hälsa på Veronica.. :) Och nästa vecka ska jag hälsa på Anders.. och på midsommar ska jag packa ihop det lilla jag har ute i mormors sommarstuga... Nu är det bara 14 dagar kvar..

Ja... 14 dagar.. om 14 dagar så är jag framme i uppsala tillsammans med lillebror.. då har jag officiellt flyttat härifrån.. och jag längtar...

Imorrn är det massa packning som gäller.. :) och en påhälsning på arbetsförmedlingen...

Jisses..

Nä.. nu ska jag söka några fler jobb..:P

Mitt ben har en urtjusig blålila nyans..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback