Sakta men säkert...

Sakta men säkert skrider packningen framåt.... Sakta med säkert inser jag att jag har helvetiskt med saker.. och att jag inte vill skiljas med nått.. :P Ännu värre... ;P

Nä.. idag har jag nästan packat brudkistan full med påsar.. men jag tror att jag måste gå igenom vad jag måste spara en gång till... för annars har jag väääldigt många kollegeblock och pärmar...:P

Gett kasper pengar så han kan köpa möbler har jag också gjort... 950 spänn var för ett matbord med 4 stolar, ett soffbord och ett tv-bord.. Det tycker jag är överkomligt..

Nä.. nu är det dags för en Maria att gå ner och börja laga till risotto... det har jag aldrig gjort förut... spännande spännande... jaja.. det märks väl om det går att äta... jag är hungrig iaf...

Hmms...

Om 7 dagar är jag på ett tåg nu.. och har ca 4,5 timmar kvar...

Nä.. jag tjatar inte alls.. ;P och jag längtar absolut inte ett dugg...

Imorrn.. farfar.. onsdag...anders... lördag..70-årskalas..söndag...släpvagnen...måndag...åka...tisdag...mamma och pappa kommer med släpet.. :)

Jajjemums.. :P

Matlagning var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback