Tänk om..

Om 4 veckor är vi nere... Om 4 veckor har jag lämnat Strömsund bakom mig... Om 4 veckor är det den 2 juli.. min andra dag som boende i Uppsala...

Anders - Jag kommer att sakna dig...
Konrad - Du slipper mig aldrig.. (mohahahhaa)
Mamsen, Papsen och Matsen - Family...

Nä... Nu är jag less...

Det är inte många som jag känner att jag kommer att sakna hur mycket osm  helst... men det finns ett par... och ni vet det säkert ändå...

Idag har jag haft historiediskussion och den gick bra. :) Så jag tror att det blev ett MVG.

Imorrn är det fysikredovisning av mitt prov som gäller... Ajaj.. :P Men jag har ju gjort provet iaf.. inte direkt så att jag är übersäker på hur jag ska förklara vad jag tänkt men ändå... :P

Packa ska jag göra imorrn.. :S och renskriva fysiken.. kasper ska hjälpa mig att packa.. skönt att bli färdig med det..

Onsdag - Mormor fyller 86 år... Ojoj...

Och imorgon ska jag på sörgård och säga ett preliminärt hejdå... vet inte om jag kommer att hinna se konrad och några andra igen innan dom far... men på fredag ska jag nog följa med Kasper.. :) så att jag får säga hejdå till alla mina kompisar som slutar 3an..

Nä.. dags att sova.. slå igång nån film kanske.. Igår såg jag down with love och idag funderar jag på My big fat greek wedding eller The haunted mansion men jag vet inte vilken.. :P 49 Dvd-filmer har vi packat ner idag.. :P ojoj... Vart får jag alla saker ifrån?

Nä..kanske lite the sims innan sovdags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback