Historia och fysik.

Jaha... skolan var inte klar iaf då... fysik kvar.. ett prov.. :S och en diskussion i historia.. vet inte varför jag valde att komplettera för ett MVG.. att jag ska vara så missnöjd med VGn.. Konstifikt är vad det är...

Den enda kursen jag nöjer mig med VG i är faktiskt fysiken..den är nog jobbig för mig ändå. Imorrn har jag lektion... och sen måste jag klämma in ett prov och historian också.. samtidigt som jag ska vikariera för Cilla när hon åker utomlands... jag erbjöd mig att följa med i stället.. ;P

Balen gick helt okej.. ska lägga ut bilder sen... bara jag hittar kameran... Fast.. jag tror att det ligger en bild någonstans här på min bärbara.. ska kika om jag hittar den sen...

Grillning med Dollar i fredags.. det var roligt. :) Lekar och god mat.. och så fick både Ante och jag korgar med lite smått och gott i som tack... det var nästan så jag kunde gråta... kommer att sakna er allihopa...

Nu är det ca 2 veckor kvar tills Kasper tar studenten.. och efter det är det 3 veckor kvar innan vi far ner...

Precis som med allt annat i mitt liv ångrar jag mig när jag väl valt att göra nått..jag ångrade mig innan balen, och jag ångrade mig i fredags och jag ångrar mig nu... Hemskt att allting i ett liv ska få konsekvenser av en löjlig händelse.

Nä nu ska jag se om jag hittar bilden... mammas arbetskompis tog den iaf.. :)



Found it. ;) Ska kolla när jag hittar kameran om jag har en annan bild... nån närmare på håret har jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback