Jag vill flytta NUUUU!!

Hehe... idag gjorde jag fysikprov.. jag skulle ha fått 3 poäng.. och fick 1,5... det är nog mitt sämsta prov någonsin,. :P Men så har jag ju talat om för Anders att laddningar och elektriska fält inte direkt är mina älsklingsämnen heller... Tydligen så var iaf inte mitt vg i riskzonen.. om jag klarar nästa prov vill säga.. :S

Suck...

Historian har jag kvar också. men har bara en sak kvar att skriva... Det värstaär att det bara är för att det är skolarbete som jag itne vill ta itu med det.. för egentligen är det himla intressant.. :P

Jag fick hem Singstar igår.. så det är väl kanske inte så konstigt att fysiken inte gick strålande.. :P men å andra sidan skulle det inte ha gått någe bra ändå.. :P För jag låg sjuk och askgrå i ansiktet igår nästan hela dagen..

Men... ja.. bara VG:t står där i slutet av terminen så... :P

Lämnade tillbaka en bok till Barbro idag också. :) och träffade "Fröken Evans" och det var trevligt.. :) Och så slapp jag tänka på fysikprovet en liiiiten stund.. :P

Nä.. kanske dags att sätta fart... jag har ju börjat packa massa lådor.. :P och pappa är inte direkt överlycklig över att jag tagit vardagsrummet i besittning för alla saker som ska packas.. men det hjälper inte.. :P Jag har myyyyycket saker.. det kan jag ju lova.. :P

Spela lite spel kanske? The movies lät som en rolig idé.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback