Hmm...

Armbågar är bra fula... Insåg det bara för en liten stund sen.. dom (åtminstone mina) pekar som uppåt.. Hur fult som helst.. näe, det var bra nära komplex där ett tag...

Väntar nu på att Kasper ska ha handlat klart.. han fick sprinta med cykeln för att köpa lasagneplattor.. Note to self: Kolla att det som ska användas till att laga middag finns hemma...

Oj, vilken bloggskrivardag det har varit idag.. Och klockan är bara 18.30 också.. det hinner säkert bli fler.. beroende på vad för spännande saker som händer...

Kan iaf glatt konstatera att jag både har slängt i en tvättomgång + sorterat en massa annan tvätt... tjoho! Här ska tvättas... helgen igenom.. vilken ofantlig lycka... eller så inte.. men lite posítiv kan man ju vara..

Jag är huuuuuuungrig...


Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Det var jag med nyss men nu har jag tryckt i mig en påse chips på en kvart. hehe!

Postat av: Emma

Jag tyckte också Christoffer! Han var så himla söt :) Ha en bra helg! Kram Emma

2007-11-23 @ 23:13:48
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker det är fuskit att du får lasange.det vill jag oxå ha =)..fast igår köpte jag lite mat så det ser iaf bra ut i kylskåpet..=O

2007-11-24 @ 12:00:07
URL: http://sofiaredhe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback