Kisse till salu... :(

Great.. Igår när jag vaknade mådde jag kalasdåligt.. men tänkte inte mer på det.. blev bättre när jag var i skolan..tänkte inte mer på det... värre när jag kom hem.. tänkte inte mer på det...

I morse... mådde jag kalasdåligt.. och vi började fundera om det inte berodde på  katten... och... vi for en sväng.. jag mådde bättre.. kom upp i lägenheten.. och jag mådde kalasdåligt... Så nu måste kissen säljas. :(

men vi har nån som tar hand om henne tills på måndag iaf... så jag kanske kan få sova och må lite bättre...

Men först ska vi erkänna att jag har gråtit ögonen ur mig.. riktigt jäkla rejält också :( Det var ju min myskisse...

Mamma tror att det kan vara en korsallergi tillsammans med mögel.. huvva..

Dessutom.. så är kattungar värst på att sprida allergiskapande saker runt sig...

Men.. Det är mycket tomt här hemma nu. .:(

Kommentarer
Postat av: evans

Nej, vad tråkigt!! Hoppas att ni hittar ett bra hem till kissekatten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback