Stolt...

Utan att ha varit vaken i en timme har jag slängt i en tvättmaskin, klätt på mig och läst klart ett av materialen jag har seminarium på på torsdag... 2 dagar i förväg!! Tjoho.. Det har nog aldrig hänt förut. Det var faktiskt en ganska intressant text om genus, och den var visserligen på 20 sidor, men den är läst, 2 dagar innan.. Jag tror inte ens att jag var så duktig i gymnasiet (förlåt Fröken, ;P )

Nu ska jag nog ta itu med något av de andra sakerna jag ska läsa, och så får jag hoppas på att de finns här hemma.. för inte orkar jag gå nånstans i min myst-shirt (som garanterat är lite liten.. :P) och mina mjukisbyxor.. Iofs har jag nästan jämt på mig mjukisbyxorna, men t-shirten går vi ingenstans med.. Det är skönt att få vara hemma och vara lite sluskig ibland...

Dags att börja tänka på hemtentan till den här delkursen också, annars kommer det att hända alldeles för mycket under alldeles för få dagar. I nästa delkurs såg jag att vi hade 3 seminarier på 2 dagar sista veckan innan jullovet, och jag har 2 av dem sista dagen. Då ska jag dessutom sätta mig i bilen direkt efter 14.00 när jag slutar och köra hela vägen till Ström (inte hela vägen, Kasper är ju med). Senast när vi körde hem igen från Ström släppte bakdäcken under en omkörning och jag höll på att sladda in i en traktor. .:S tur att man är bäst och klarade biffen, så att säga.

Kanske att det har blivit dags för frukost och mer studering... klockan 20.00 är det Bones, och det ska jag ta mig tid för.. det kommer säkert att tas tid för mer saker, men det var ju inte så noga.. Bara jag läser ett tag till så. Lättsammast är det att läsa i sovrummet, för där har jag inte så mycket andra saker jag kan hitta på.. TV:n och datorn är i vardagsrummet.. Dessutom är sängen såååååå skön. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Glömde tala om att jag är SÅÅÅ STOLT över dig - för att du blev godkänd. Inte för att slängt i en tvättmaskin. Vad slängde du in den i förresten?
Jag ska också ta mig tid för Bones.
Kram från mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback