Yikes..

Hade rätt.. det blev minst ett till inlägg.. haha... Den här gången för att tala om att jag varit jääääätteduktig och skrivit ut artikeln som jag ska läsa.. och som var ca 12 sidor längre än vad jag trodde.. Det är ju inte klokt.. och på engleska.. Reading students as queer: Disrupting (Hetero)normativity for an equitable future.. Det känns som om ordboken vore en bra vän i det här arbetet...

Yikes.. Tur att jag har fått papper på vad det är jag ska göra också.. en recension.. jag gillar inte sånna.. Inte för fem öre... Liten text var det också... Ännu värre...

Huvva... Dessutom insåg jag nyss att det var fotnoter med som jag inte skrivit ut.. bäst att göra det då...

Huvva igen...

Men det är ju duktigt iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback