Bara för att hålla mig vaken...

Bara för att hålla mig vaken, och kanske få mig lite piggare så slår jag igång datorn när jag kliver upp... Idag, en halvtimme tidigare än igår, för jag ska hämta erika vid tåget så vi kan åka på VFU sen.:P

What I hate (!!) är när man vaknar och sätter sig käpprätt upp i sängen, jättepigg... som bara attan... och sen när man inser att det är mörkt och blir trött igen, då tittar man på klockan, och den är 2 minuter innan den ska ringa... Är det inte fantastiskt?

Nä.. Frukost nu... Jag har ingen aning om vilken rusning det är inne i stan på morron faktiskt... så det är att bara säga weeeeeo.. och åka senast 20 över 7.... Huvva...

Sen ILU på eftermiddagen för föreläsning som räcker i 3 timmar.. :S suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback