Change of plans...

Blev ingen städning.. men vem blev förvånad? Inte jag iaf.. ;P

Istället måste jag göra mig i ordning och åka iväg till Emma.. :) Vi ska till Sofia och äta ost och kex, och så har jag köpt vin... jag som inte dricker vin... great.. ;P Å andra sidan äter jag inte ost heller.. ;P Men jag köpte en liten flaska av en av sorterna jag köpte.. och den var faktiskt god. :D Synd bara att jag inte dricker så ofta.. men det gör ju att jag är billig i drift.. ;) Kankse inte så bra en hemmakväll.. men so what.. ;P
'
Vad ksa jag ha på mig??? Aaaah.... Duscha.. tvätta mig... smink.. hmm hmm hmm... kläder... hmm...

Kasper ska på paltstämma på norrlands... så han behöver inte sitta ensam hemma... inte jag heller för den delen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback