Duktig Idiot

Woho.. jag har lyckats läsa klart boken.. eller.. alla papper..  alla 85 st. papper... :P Jag är sååååå duktig...

Nu kommer mamma att få spatt, men idag till middag, åt vi en modifierad version av korvstroganoff.. och kasper tycker inte om falukorv.. men.. han tyckte att min version var helt okej... woho.. värsta kocken då.. tur att jag kan nått.. :P Korv, champinjoner, basilika, timjan, oregano, vitlök (en massa vitlök), salt, peppar, vitlökspulver, lökpulver, chili.. jag häller alltid på en massa kryddor.. ;P

Woho..

Imorrn... Dugga på boken... och nått annat.. sen måste vi nog bestämma rollspelet tills dramat på måndag...
Sen imorrn kväll blir det nog rattatouie (eller hur stavas det sa vi?)

Idag har inte varit en bra dag... idag är en mkt trött dag... en sån här hemsk dag har jag inte haft på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback